måndag 31 augusti 2009

Snart-september-misär

Fem inlägg under hela sommaren. Förbaskat bra jobbat, riktigt hard work work till och med. Helt värdo att blogga egentligen men vafan, vi kör ändå. På vintern finns det mer att skriva om.

Jag har sett många fina konserter i sommar, och några ytterligare väntar. Lars Winnerbäck är bokat och betalt till den 5e & 6e november (snälla någon gör mig sällskap den 7e?). Sedan kanske ännu en Winnerbäck i Borås den 19e. Jag kanske är nördig och pinsamt besatt men jag gillar det. Lars Winnerbäck är den bästa jag vet.

Annars har jag förälskat mig i världens minsta telefon och står nu i valet och kvalet om jag ska köpa den, en iPhone eller behålla min gamla.

Annars har jag förälskat mig i världens minsta lägenhet på 17 kvadrat som jag inte har råd att flytta till. Jävla lågkonjunktur och jävla bostadsmarknad.

Annars har jag förälskat mig i världens minsta och sötaste kattungar på blocket.se. Hur söta och mjuka som helst. Vill ha!

Annars har jag förälskat mig i världens minsta matställe där jag får galet god libanesisk mat till det ringa priset av 0 kr.

Annars har jag med mina mått mätt spenderat sjuka mänger pengar på kläder, fika och grejer. Jag måste rensa i min garderob.

Annars har jag insett att jag är arbetslös men ändå får lön (jag tackar och bockar). Jag är verkligen inte sugen på att jobba.

Annars slänger vi in lite bilder bara för att det blir roligare så.

1 kommentar: