tisdag 4 november 2008

Klyschigt "välkommen"-inglägg.

Jag vet inte vad jag egentligen ska tycka om bloggar, om jag ens behöver tycka något om dem. Men fenomenet alltså, skriver man för sig själv eller för andra? Det spelar kanske inte någon roll heller, men jag antar att det beror på vad man skriver om.

Det här är min andra blogg som jag skapar, delvis för att bloggar är intressanta, delvis för att orden och tankarna spränger i mitt huvud och jag får ingen rätsida någonstans. Jag vet inte hur ofta jag kommer att uppdatera här, jag är rent allmänt ganska bra på att strunta i att uppdatera mina olika konton. Dessutom så lider jag av svår prestationsångest vilket uttar sig i att nästan allting som jag skapar går igenom grundliga kontroller och bör vara så perfekt som möjligt innan det exponeras för andra att se.

Med dessa ord välkomnar jag mig själv åter till bloggvärlden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar