onsdag 5 november 2008

USA-valet

Snart ger jag nog upp min vaka, jag börjar bli ganska trött. Skämmigt att ge upp såhär mitt i, men det är ju trots allt nästan säkert att Obama vinner. Jag läste dessutom en artikel tidigare idag där författaren verkligen hade koll; "...och med allra största sannolikhet så blir det ett presidentbyte."
Jag tyckte att det var hysteriskt roligt, men det är kanske bara för att jag har dålig koll på politik i övrigt. Det viktigaste med det här valet är ju ändå att John McCain inte vinner, han verkar vara sjukt konservativ. Lite synd också att ingen av de två största kandidaterna är speciellt intresserad av miljöförbättring och förnyelsebara energikällor. Nåja, man kan inte få allt?

Fred ut.

UPDATE 02.27: NU ger jag upp och går och lägger mig. Upp tidigt imorrn och se på nyheterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar