måndag 8 december 2008

Winnerbäck!!

Här sitter jag, spänd av förväntan och full av nervositet. Om ungefär en kvart, när klockan slagit nio, ska jag köpa biljett till Hultsfredsfestivalen. Specialbiljett á la Winnerbäck så att jag får möjlighet att se alla hans fyra spelningar.

Problem: Det finns bara 600 sådana biljetter.
Sinnestillstånd: Sjukt nervös, tänk om jag är för oteknisk för att förstå hur saker och ting fungerar och biljetterna springer förbi mig. FÅR INTE HÄNDA!!!

UPDATE 09.25: Det där var bland de mest nervösa minutrarna jag varit med om. Klockan blev fem över och tio över men länkarna betedde sig som att det var igår eftermiddag. De ville icke ta mig till biljettköparsidan. Kvart över fungerade länken och jag är nu lycklig ägare till en Hultsfredsbiljett. Nu saknas "bara" sällskap och resa.

UPDATE 09.49: Nu är det förhoppningsvis slut på missförstånden, som om de inte gjort tillräckligt med skada hittills. Jag har min biljett, det har jag, men jag har också en "vanlig" biljett till Hultsfred som jag inte vill ha. Varför är jag skapt oteknisk? Det är en sak att vara bra på photoshop och kameror, men viktiga saker (pengaöverföring, internetköp osv) lyckas jag alltid, undantagslöst fucka up. Hoppas nu att ticnet/rockparty låter klantiga flickor sälja tillbaka sina biljetter.

3 kommentarer:

  1. vad glad jag blir för din skull! åh.

    SvaraRadera
  2. eller eller eller! så säljer ju du den för fan till mig!
    Fast jag ska inte på extra konserten med Winnerbäck. Men vi ska dit och festa i valen?!

    SvaraRadera
  3. Men Mia, nu är jag ju i full färd med att sälja tillbaka den. Jaja, köp en egen, för det är vi som ska langa fest till valen. Utan oss är det bara en vanlig val, men med oss är det FEST I VAL!

    SvaraRadera