onsdag 3 december 2008

Om sånt som är sant...

Utmanad, berätta sju sanningar, utmana vidare osv.

1. Jag har en ganska speciell relation till tandborstning, jag borstar alldeles för hårt i minst 5 minuter och ibland är jag inne i "perioder" då jag borstar tänderna upp till fyra gånger per dag. Jag tvivlar på att jag har någon emalj kvar.

2. Falafel är bland det bästa jag vet. Jag har haft falafelätartävling med mig själv och ätit 25 falaflar. Jag vann!

3. På senare dar har jag, hör och häpna, börjat tycka om mina fräknar. Bra!

4. Jag misstänker att jag lider(?) av kroniskt lugn, då jag pratar sakta, reagerar sakta och endast känner stress 3-4 gånger per år. Ofta i samband med packning (se punkt 5).

5. Att packa är det värsta jag vet (nästan), detta är i princip det enda tillfälle då jag känner stress och panik. Jag förvanlas från lugn filbunke till hysteriskt yrväder så fort det ska packas inför någon resa.

6. Dialekter är charmigt tycker jag, men jag är oerhört frustrerad över att jag med allra största sannolikhet aldrig kommer att bli av med min egna hemska dialekt. Däremot blev jag alldeles varm i hjärtat då prästen (som är från Boden) trodde att jag var från norrland eftersom att jag pratade så bra norrländska. Jag tror att jag är norrlänning i själen.

7. Jag blir ofta uppraggad av tjejer. Det måste vara några speciellt lesbiska attribut i mitt utseende. Om jag hade varit homosexuell så hade jag förmodligen inte varit singel.

Och nej, jag tänker inte utmana någon. De som vill göra detta kommer att göra det ändå och jag vill inte tvinga någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar