fredag 2 januari 2009

Dagens outfit á la känd modebloggare

Dagens outfit är ju populärt och sånt på bloggar, så jag kör en sån för att visa upp min glammiga garderob. Jag ääälskar att shoppa och nu vill jag dela med mig av mina kap. (Stor ironi om det inte framgick tydligt nog.)

Dagens outfit består av...
Storebrors slitna billiga måndagsjeans som jag övertagit
Randigt linne från Carlings som jag köpte för två(?) år sedan när jag trodde att färgglada kläder gjorde en glad
Grå kofta som trots sin tajta passform är tillräckligt lång i ärmarna (halleluja!)
Duntofflor för att det är så satans kallt här, hårtofsar runt för att jag inte ska tappa dem
Nytvättat oborstat hår med glitterrester från nyår kvar
Dagens bok med fruktansvärt spännande upplösning: "Män som hatar kvinnor" (Stieg Larsson)
Dagens skiva för den musikaliske: "Solen i ögonen" (Lars Winnerbäck ofc)

1 kommentar:

  1. Haha :D jag har ett likadant linne, och jag kommer ihåg att samma dag som jag köpte det la jag ut en bild på bilddagboken där det stod "och jag ska nu ha färgglada kläder, för det gör ju en gladare... eller nåt" eller liknande.
    Jag säger inte att du härmat, men fan vad vi tänker lika.
    Syns snart!

    SvaraRadera