måndag 13 april 2009

Det är vår/sommar i Stockholm

Jag drömde om Lars Winnerbäck inatt. Jag var på Hultsfredsfestivalen och vi kramades och jag sa att han var bäst i världen. Sedan kom jag på att jag hade glömt min biljett hemma i Stockholm så att jag inte skulle kunna se alla hans spelningar, då vaknade jag kallsvettig. För Winnerbäck är bra. Honom vill man inte missa.

Värmen är här nu, och fräknarna. Massor av fräknar. Jag har nya vita skor (som förmodligen inte kommer att hållas vita så länge) och min cykel har fått komma ut efter en lång vintervila. Det är lite därför som jag inte är så aktiv här, på loven ska man vara ledig. Så efter att ha slitit (och blivit klar) med projektarbetet i tre dygn och efter att ha jobbat dagen efter det sov jag i fjorton timmar och sen har jag varit ledig.

Mer matnyttiga inlägg kommer sedan när jag har något vettigt att säga.

Update 20.00: Jag saknar Sara. Vi har inte setts på nästan två veckor. Det är typ rekord. Det känns som att en bit av mig fattas, förlängningen av mina tankar har varit i London och nu är hon sjuk, stackaren. Puss på dig, Sara.

1 kommentar:

  1. Jag har abstinens. Det gör lite ont.
    Kanske därför jag inte är frisk?
    Gör mig frisk min väääään?

    SvaraRadera