söndag 14 februari 2010

Om kärlek utan frimärken

Idag är det alla hjärtans dag, och jag bojkottar det som vanligt. Det brukar ju heta så när man är ensam. Singlar går inte uppåt i pråliga världar av mingel, det är helt fel. Men just i år gör det inte så mycket att jag inte har någon att fira alla hjärtans dag tillsammans med, för jag har redan fått det finaste någon kan få. Se bara vad som damp ned i min brevlåda i ett kuvert utan frimärke.

Jag tolkar det som att han har läst min handskrivna kärleksförklaring och skickat ett litet tack.

Vi ses i marshallens skugga. Amen!

2 kommentarer:

  1. ÅH ÅH ÅH IIIH! Gud vad fint! finaste Lasse. åh.

    Nej men gud så typiskt! Men ja precis, det får vi helt klart se till att göra!

    SvaraRadera
  2. OH MY GOD!! VÄRLDENS BÄSTA ALLA HJÄRTANS DAG?!

    SvaraRadera