onsdag 12 november 2008

Onsdagen den tolfte i eflte


Hallå alla emos! Hur klarar ni er, man ser ju ingenting.

Den morgonfuktiga luften på väg till skolan var tillräckligt för att locka till mitt ack, så noggrannt plattade hår, damn it! Naturens krafter kämpar mot plattången, så jag antar att jag blir tvungen att vänja mig vid det lockiga alternativt platta håret varje gång jag är i närheten av ett eluttag. Anyhow, idag har jag skrivit nationella provet i svenska och som vanligt (det är något som aldrig slår fel) så lyckades jag komma in i den vanliga jargången där jag langar klyscha på klyscha i stil med "tillsammans kan vi rädda världen". Hoppas nu bara att hon uppskattar mitt engagemang och mina knasiga idéer.

Jag har även hunnit med att äta mango och fundera på om det går att övertyga styrelsen i mitt hus att byta till lågenergilampor i trapphuset och på gården. Nu ska jag återgå till att skriva historieuppsats och sörpla på mitt rättvisemärkta Earl Grey-te.

Över och ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar